Followers

Thursday, February 3, 2011

Broga Trip

31st Jan 2011
Operation Broga
Alang Bendahara, Aiman Halim, Ahmad Syazwan, Amirul Hafiz, Chan Jun Shen
picture courtesy Amirul Hafiz


pendakian Broga bermula 6.45am di ladang kelapa sawit.
aku tak bawak lampu suluh, guna je la night vision. mata manusia akan bertukar ke night vision mode apabila 15 minit tak terdedah kepada sebarang cahaya. namun, flash camera Muhammad Amirul Hafiz ibarat flash bang, menghancurkan night vision kami dari masa ke semasa=p

Alang Bendahara, 5 kali percubaan untuk menggagalkan diri. namun beliau tidak berjaya untuk berhenti. teruskan menapak hingga ke puncak.

punggung aku terasa panas bila menggelongsor turun. rupa2nya seluar aku koyak, kulit aku digosok atas tanah macam kertas pasir. amat panas.

kejayaan tak tiba dengan mudah

sms sambil mendaki. bila panjat Gunung Tahan pun aku main sms masa mendaki. amat ketagih

update Facebook di Bukit Broga

successfully placed our signature stickers at the signboard of Broga peak=)

congratulations to Alang Bendahara for reaching the peak. do it once, and give your best shot.
thanks for the great company Aiman Halim, Amirul Hafiz and Ahmad Syazwan=)

No comments: